Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Bathmen, Nederland van Wout Jansen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Bathmen, Nederland van Wout Jansen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Wout

28 Januari 2014 | Nederland, Bathmen

Zo, morgen is het dan eindelijk zo ver. Na maanden vooruit kijken, komt het ineens heel snel dichtbij. Morgen vlieg ik om 11.55 uur via Londen naar San Francisco. Eindelijk!!

De laatste paar dagen stonden al helemaal in het teken van de reis. Alles bij elkaar zoeken, rugzak inpakken, laatste werkdag, rijbewijs aanvragen, hostel boeken etc. etc. En dan moest er ook nog afscheid genomen worden. Scheelt dat ik daar zelf niet veel voor hoefde te doen, alle vrienden en vriendinnen hadden een geweldige surprise party georganiseerd! Ik wist totaal van niets, en toen papa, mama, Harm en ik zaterdagavond thuiskwamen van het uiteten, stond ineens de hele kamer vol met iedereen! Geweldige verassing, ik schrok me dood. Maar bedankt iedereen, ik heb een hele toffe avond gehad, en hopelijk jullie ook. Al zullen sommigen er niet alles meer van kunnen herinneren, hè Daan? ;)

Vanavond nog een paar laatste biertjes drinken met de jongens, en dan is het morgenvroeg echt zo ver. Ik kan niet wachten!

Via deze blog zal ik proberen zo nu en dan een verhaal te posten, zodat iedereen die dat leuk vindt een beetje op de hoogte kan blijven van wat ik allemaal uitspook daar.

  • 28 Januari 2014 - 20:18

    Karina:

    Hoi Wout, heel veel plezier en een super reis(ervaring) wens ik je! Leuk om op d hoogte te blijven via deze blog. Groetjes Karina

  • 28 Januari 2014 - 21:48

    Petra :

    Hi Wout, hele goeie reis met mooie ontmoetingen en belevenissen! X Petra

  • 28 Januari 2014 - 22:58

    Daan:

    hey wout,
    Ik kan me er inderdaad niks van herinneren :P

    anyway have fun in san francisco!

  • 29 Januari 2014 - 15:23

    Diender:

    Eey knul,

    have fun

    jow

  • 30 Januari 2014 - 17:19

    Cobi Hooijmaijers:

    hoi wout
    net je berichtje gekregen dat je reis goed is verlopen en dat je nu de eerste dag op stap gaat in san Francisco
    geniet ze! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wout

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 3934

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 15 April 2014

Wout in Amerika

Landen bezocht: